- Gramotnosti ve vzdělávání (návrhy Pedagogické komory)
- Posouzení 39 výroků o českém školství v rámci šetření Delphi (viz Expertní identifikace priorit ve vzdělávání žáků v MŠ, ZŠ a SŠ v České republice)
- Identifikace 5 nejzávažnějších systémových problémů českého školství v rámci šetření Delphi
- Připomínkování on-line dokumentu ke Strategii vzdělávací politiky 2030+ (MŠMT)
- Účast na konferenci ke Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ (MŠMT)
- Více informací ke Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ (rozcestník)
Hledejme, co nás spojuje. Potřebujeme více svobody, důvěry a spolupráce. Ukažme, že se dokážeme domluvit. MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ, ZUŠ... Učitelé, ředitelé, speciální pedagogové, vychovatelé, asistenti... Školy státní, soukromé, církevní... Spolek Pedagogická komora, z. s., má 3.000 členů. Naše facebookové skupiny sdružují 40.000 diskutujících. Usilujeme o lepší postavení pedagogů ve společnosti. Členství v Pedagogické komoře je nejefektivnější cesta k prosazení pozitivních změn ve školství.
úterý 4. června 2019
AKTUÁLNÍ TÉMA: Pedagogická komora a Strategie vzdělávání 2030+
Pedagogická komora, z.s., se zapojila do přípravných prací na dokumentu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. V tomto příspěvku naleznete přehled našich aktivit v této oblasti. Členové Pedagogické komory (v některých případech i nečlenové spolku) mohli komentovat on-line dokumenty před jejich odesláním pracovnímu týmu MŠMT ke Strategii 2030+ nebo hlasovat v anketách.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkujeme Vám za komentář, bude zveřejněn po schválení administrátorem tohoto webu. :-)