V MF DNES vyšel ve středu 20. února 2019 komentář Radka Sárköziho Inkluze po česku nefunguje. Nezkrácená verze článku byla dnes publikována jako blog na webu iDNES.cz pod názvem Tento způsob inkluze zdá se mi poněkud nešťastným.
"Zatímco učitelé upozorňují, že současná podoba inkluze poškozuje děti, pracovníci neziskovek pozitivním změnám brání. Dá ministerstvo školství zapravdu učitelům, nebo podlehne tlaku lobbistů? Napište své zkušenosti s inkluzí..."
Hledejme, co nás spojuje. Potřebujeme více svobody, důvěry a spolupráce. Ukažme, že se dokážeme domluvit. MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ, ZUŠ... Učitelé, ředitelé, speciální pedagogové, vychovatelé, asistenti... Školy státní, soukromé, církevní... Spolek Pedagogická komora, z. s., má 3.000 členů. Naše facebookové skupiny sdružují 40.000 diskutujících. Usilujeme o lepší postavení pedagogů ve společnosti. Členství v Pedagogické komoře je nejefektivnější cesta k prosazení pozitivních změn ve školství.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Děkuji za tento objektivní a odborný názor.Chci v této souvislosti uvést moje zkušenosti ze švýcarského školství.Problémové a handicapovaní žáci jsou zařazeni na běžné základní škole do tzv.Malých tříd(nejvýš 15 žáku a učitel+asistent)a učí se a obdrží vysvědčení od dané"normální"základky.
OdpovědětVymazat