- ČŠI: Vzdělávání na dálku v ZŠ a SŠ (tematická zpráva)
- ČŠI: Vzdělávání v MŠ v období nouzového stavu (tematická zpráva)
- Vybraná zjištění České školní inspekce k distančnímu vzdělávání (ČŠI)
- Rodiče v roli pedagogů. Předběžné výsledky dotazníkového šetření (MFF UK, MUNI, AV ČR, ČT)
- Rodiče tráví s dětmi přes tři hodiny denně učením, tvrdí průzkum (Novinky.cz)
- Nouzový stav: děti se doma učí více, přesto se naučí méně (český UNICEF + STEM/MARK: Mladé hlasy 2020: Děti v nouzovém stavu)
- Máme malé znalosti IT a jsme vyčerpaní, říká téměř polovina učitelů k on-line výuce (Kalibro)
- Pandemie covid-19 a sociálně-ekonomické nerovnosti ve vzdělávání (IDEA)
- Současný režim vzdálené výuky nevyhovuje 60 procentům dětí (Tutor)
Hledejme, co nás spojuje. Potřebujeme více svobody, důvěry a spolupráce. Ukažme, že se dokážeme domluvit. MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ, ZUŠ... Učitelé, ředitelé, speciální pedagogové, vychovatelé, asistenti... Školy státní, soukromé, církevní... Spolek Pedagogická komora, z. s., má 3.000 členů. Naše facebookové skupiny sdružují 40.000 diskutujících. Usilujeme o lepší postavení pedagogů ve společnosti. Členství v Pedagogické komoře je nejefektivnější cesta k prosazení pozitivních změn ve školství.
čtvrtek 14. května 2020
AKTUÁLNÍ TÉMA: Šetření k výuce na dálku
V tomto rozcestníku naleznete odkazy se statistikami k výuce na dálku.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkujeme Vám za komentář, bude zveřejněn po schválení administrátorem tohoto webu. :-)