Hledejme, co nás spojuje. Potřebujeme více svobody, důvěry a spolupráce. Ukažme, že se dokážeme domluvit. MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ, ZUŠ... Učitelé, ředitelé, speciální pedagogové, vychovatelé, asistenti... Školy státní, soukromé, církevní... Spolek Pedagogická komora, z. s., má 3.000 členů. Naše facebookové skupiny sdružují 40.000 diskutujících. Usilujeme o lepší postavení pedagogů ve společnosti. Členství v Pedagogické komoře je nejefektivnější cesta k prosazení pozitivních změn ve školství.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Dobrý den,
OdpovědětVymazat.
domnívám se, že nejvhodnější je model anglický (GCSE v 16 letech jako ukončení povinného vzdělávání a navazující studium jako přípravka na univerzitu, odborná škola nebo učňovské obory), který velice elegantně řeší to, v čem MŠMT a CERMAT tak spektakulárně selhaly – rozlišení mezi dvěma úlohami a tudiž i úrovněmi maturity. Nemáte nějaké informace o tom, že by někdo v českém prostředí prosazoval takový nebo obdobný návrh?
.
Předem děkuji za odpověď.
.
S pozdravem,
.
Radek Holcepl